dimecres, 4 de maig del 2016

DESPEDIDA AL MEU BLOG

Bona tarda!!!

Avui serà la meva última entrada, ja que s'acaba el curs i les meves experiències en aquest blog han arribat al seu final. Us parlaré de quan crec que s'acaba la transició i sobre el que penso de la democràcia espanya actualment.


Principalment, la transició, crec, que va acabar amb la derrota del cop d'Estat de Tejero el 1981. Aquest cop d'estat militar va ser un intent fallit contra el govern d'Espanya i el congrés dels diputats que foren escollits per sufragi universal que es va produir el 23 de febrer de 1981. 

Aquesta pregunta mai me l'havia plantejada, però ara que ha sortit el cas, penso que la democràcia no és suficient forta en aquest país perquè crec que no s'aplica de la manera que s'hauria de fer, ja que consisteix en llibertat d'expressió, tenir un estat de dret, igual per a tothom, dret a l'educació... 

Sí que els ciutadans poden votar però a vegades els partits influeixen en els vots. Ells el que volen és tenir el país tranquil mentre ells puguin anar fent la seva, afegint les corrupcions. 





Doncs bé, ha arribat l'hora d'acomiadar-m' he, la veritat és que ha estat un plaer poder compartir aquest blog amb tots vosaltres. De fet, escriure no m'agrada massa. Però aquí m'he hagut d'esforçar una mica més :P
Espero que tot us vagi genial. 



Molts petons, 

                                                                                                                Mariona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada