dilluns, 6 d’abril del 2015

JIHADISME I R'EGIM TOTALITARI

Hola!! com ha anat la setmana de pasqua? Havia d’escriure abans en aquest blog, però amb el cuento de que són vacances no hi penso.. jajaj!


Bé, aquesta vegada us parlaré sobre el jihadisme, aquest tracta de els islàmistes que volen que tots pensin igual que ells, i que creguin tots amb el mateix déu, alà en aquest cas, fan agafar por a la gent.


La manera que hem fet per estudiar-ho ha estat divertida, ja que no  n’haviam sentit a parlar del tema. Jo personalment feia pocs dies, perquè vaig mirar una serie que feien a la tele que tractava una mica d’això. Aleshores, no anava tan mal encaminada. 



Vam començar a buscar informació sobre aquest, i la veritat és que molta informació no hi ha, tret de les seves pàgines, evidenment. Quan em refereixo a la seves pàgines, vull dir les musulmanes que només parlen d’aixo. 

Una alumna de la classe va sortir a llegir-ne una, i això la veritat és que em va agradar molt. Era una cosa totalment diferent i llamativa.  




Al acabar de fer aquest tema, vam anar al règim totalitari, el que vam fer per encaminar aquest, va ser una cosa una mica curiosa… ja que vam haver d’escriure a un blog, d’una noia on explicava les seves vivències en un règim totalitari.




Personalment aquesta activitat s’em va fer complicada, no s’havia que posar al blog… la veritat que per mi va ser un mal de cap! Però finalment, vaig poguer ficar alguna coseta.


També vam haver de relacionar el jihadisme amb el règim totalitari i treure les similituds.


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada