dilluns, 16 de febrer del 2015

REVOLUCIÓ RUSSA


Hola!!! Fa uns quants dies que no escric per aquí eh! Bé, com ha anat el carnaval? Espero que l’hagueu disfrutat tant com jo.



Bé, avui us explicaré una mica les activitats que vàrem fer sobre la revolució russa.


Primer de tot vam mirar una pel·lícula anomenada, “rebelión en la granja” tractava que els animals es revolucionaven contra el seu amo. Tot això comença perquè un dia es desperten i no tenen el menjar al seu lloc. Aleshores el que volen els animals és apoderar-se de la granja, sobretot un en concret, anomenat Napoleó, ell era qui portava tota la granja, però primer de tot la portava Bola de Nieve el qual Napoleó va matar per així poder-se emporta tot el poder ell. Tractar la revolució russa d’aquesta manera hem va semblar original i autèntica. Personalment em va agradar tractar una pel·lícula tan detalladament, perquè tu quan veus una pel·lícula no pares tanta atenció fins que l’analitzes sencera. Moltes coses que vàrem dir després jo no les havia entens, o simplement no els hi havia donat cap mena d’importància fins que realment vaig veure el que realment volia transmetre’ns.

Relacions que vàrem trobar a la peli respecte la revolució russa, en van ser moltes, ja que la pel·lícula estava basada en aquells fets, però amb dibuixos animats i animals. També vam fer un joc semblant al “atrapa un millón” amb preguntes sobre la revolució russa, el meu grup no va guanyar, però no vam quedar gens malament. Aquesta manera d’aprendre la trobo força divertida i entretinguda, jo crec que aprendre amb una dinàmica diferent també ens ajuda a nosaltres a no estar tan dispersos.


Més tard, vàrem fer una altra activitat la qual la professora ens va explicar la dictadura de Stalin, al text havíem de buscar coses relacionades amb la pel·lícula, a mi personalment va ser una cosa que hem va costar una mica, ja que has de recordar moments molt claus de la pel·lícula i alhora d’enfocar els personatges, amb la persona de la vida real és complicat.


STALIN



Treballar de diferents manera m'ajuda a conèixer noves maneres d'aprendre i la veritat és que això m'agrada i em motiva aprendre i a saber més sobre el que va passar antigament. També m'agrada fer comparacions d'una cosa amb una altra això pots veure com es comportava cadascú. i també que les pel·lícules o el còmics en l'altre cas sempre t'aporten alguna informació important, és a dir no és tan sols una pel·lícula o un còmic sinó que has de parar atenció perquè dins d'això hi ha moltíssima cultura, evidentment que no a totes, però a la majoria jo crec que .






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada